Τα μαθήματα από την δίκη Πλεύρη


 

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ (ΕΠΣΕ)

Τ.Θ. 60820, 15304 Γλυκά Νερά, Tηλ. 2103472259 Fax: 2106018760

 

28 Δεκεμβρίου 2007

 

Παιδαγωγική αντισημιτισμού και μισαλλοδοξίας από την Καθηγήτρια Μαρία Τζάνη

 

Το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ) παραθέτει στη συνέχεια βασικά σημεία της ένορκης κατάθεσης της Καθηγήτριας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης) Μαρίας Τζάνη, στις 13 Δεκεμβρίου 2007, ως μάρτυρας υπεράσπισης στη δίκη ενώπιον του Β Τριμελούς Εφετείου Αθηνών του Κώστα Πλεύρη, μέχρι τότε κατηγορούμενου και από την ημέρα εκείνη πρωτόδικα καταδικασμένου για προτροπή σε ρατσιστική βία και μίσος και για έκφραση ρατσιστικών απόψεων. Στη συνέχεια το ΕΠΣΕ παραθέτει αποσπάσματα από απόφαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης με την οποία τιμωρήθηκε ο τηλεοπτικός σταθμός Extra Channel 3 για ενθάρρυνση ή πρόκληση ακραίας αντικοινωνικής συμπεριφοράς, λόγω δηλώσεων σε εκπομπή του  της 16 Μαΐου 2007 από τη Μαρία Τζάνη. Ακολουθεί απόσπασμα δηλώσεών της σε εκπομπή του Antenna της 25 Μαρτίου 2007, στην οποία αποκάλεσε ληστοσυμμορία τρεις συναδέλφους της πανεπιστημιακούς και ανακοίνωση σε επιστημονικό συνέδριο του 2003 με αντισημιτικά στοιχεία. Υπενθυμίζεται πως η Μαρία Τζάνη εκπαιδεύει στο πανεπιστήμιο μελλοντικούς δασκάλους

 

Στην αρχή της κατάθεσής της στη δίκη, στις 13 Δεκεμβρίου 2007, όταν κλήθηκε να ορκιστεί στο Ευαγγέλιο, δήλωσε πως ορκίζεται στο Σύνταγμα και στη σημαία. Παρ όλο ότι παρόμοιος όρκος δεν προβλέπεται, το δικαστήριο τον δέχθηκε.

 

Ανέφερε πως έχει την τιμή να έχει φίλους Εβραίους και στη συνέχεια μίλησε για τον επάρατο σιωνισμό, τη διανοητική σύφιλη του αιώνα. Πρόσθεσε δε πως εγώ θα είμαι το επόμενο θύμα που γράφω ότι δεν υπάρχει λιθαράκι που δεν έχει τη βούλα της Σιών.

 

Αναρωτήθηκε ποιος μεγαλομπουρζουάς Εβραίος εθίγη από το καθεστώς του Χίτλερ; και αν αποκηρύσσουν οι Εβραίοι το Ταλμούδ και τη Βίβλο τους που είναι ασυμβίβαστα με τα ανθρώπινα δικαιώματα;. Στη συνέχεια δήλωσε πως ο ναζισμός ήταν δημιούργημα του διεθνούς σιωνισμού, όπως αποδεικνύουν εβραϊκές πηγές, πως οι σιωνιστές Εβραίοι δεν υπέφεραν στη χιτλερική Γερμανία, πως οι πλούσιοι σιωνιστές συνεργάστηκαν με το ναζισμό με σκοπό, επειδή υπήρχε κακώς- αντισημιτισμός, να κάνουν ψυχολογικό πλαισίωμα για να μην αισθάνονται ενοχή και να πείσουν τους μικρούς αδερφούς τους, τους μη εύρωστους οικονομικά Εβραίους, να πάνε να εγκατασταθούν στο κράτος του Ισραήλ, να φοβηθούν δηλαδή οι Εβραίοι και να πάνε στο Ισραήλ.

 

Για το βιβλίο του Πλεύρη είπε πως ένα βιβλίο σαν κι αυτό προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες. Όταν μιλάμε για το σιωνισμό, το βιβλίο αυτό είναι πενιχρό, πρόσθεσε και συμπλήρωσε: Εγώ στο αμφιθέατρο λέω για το σιωνισμό πολύ περισσότερα Εγώ λέω: μισανθρωπιά, το όνομά σου είναι Σιών. [Από αυτές τις θέσεις το ΕΠΣΕ εμπνεύστηκε τον τίτλο του δελτίου τύπου].

 

Με αφορμή την αναφορά στο βιβλίο του Πλεύρη Οι υπεύθυνοι της παραποιήσεως της Ελληνικής ιστορίας και συνεπώς της πνευματικής τυφλώσεως του Ελληνικού Λαού πρέπει να κρεμασθούν κι αν αυτό δεν μπορέσει να το κάνει το κράτος θα ευρεθούν Έλληνες να εκτελέσουν τους προδότας, είπε Έχω πει να κρεμάσουμε 4 Καθηγητές της Παιδαγωγικής Σχολής στο Σύνταγμα. Πρέπει να διωχθούν δηλαδή για τις θέσεις τους.

 

Υπενθυμίζεται πως το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, στις 9 Οκτωβρίου 2007, τιμώρησε τον τηλεοπτικό σταθμό Extra Channel 3 με πρόστιμο 30.000 ευρω, γιατί εκπομπή του στις 16 Μαΐου 2007 (http://www.esr.gr/media/488-2007.pdf). Το σκεπτικό: Πρόκειται περί εκπομπής κατά την οποία λέχθηκαν φράσεις όπως οι άνθρωποι που καθ οιονδήποτε τρόπο πλήττουν την παιδική ηλικία όπως και οι έμποροι μη χρήστες ναρκωτικών πρέπει να θανατώνονται με μια απλή σφαίρα στον κρόταφο, ο άνθρωπος αυτός θα πρέπει να μην υπάρχει γιατί θα πάει σε μια φυλακή, θα συνεχίσει να κάνει τα ίδια πράγματα και εύχομαι μ΄ όλη μου την καρδιά να βρεθούν βαρυποινίτες να τους πολτοποιήσουν. Οι φράσεις αυτές μαζί με τον υπότιτλο της εκπομπής ΝΑ ΘΑΝΑΤΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΒΙΑΣΤΕΣ, είναι ικανές να ενθαρρύνουν και να προκαλέσουν ακραίες αντικοινωνικές συμπεριφορές. (παραβίαση του άρθρου 10 παρ. 4 του κανονισμού 2/1991 του ΕΣΡ κατά το οποίο δεν επιτρέπονται εκπομπές που αποσκοπούν, ή έχουν ως αποτέλεσμα την ενθάρρυνση ή πρόκληση ακραίας αντικοινωνικής συμπεριφοράς). Οι φράσεις αυτές είχαν όλες ειπωθεί από τη Μαρία Τζάνη.

 

Λίγο νωρίτερα στις 25 Μαρτίου 2007, η Μαρία Τζάνη είχε πει τα ακόλουθα για συναδέλφους της, στον ΑΝΤ1: Καθηγήτρια Μαρία Τζάνη για Μαρία Ρεπούση: Ληστοσυμμορία οι συγγραφείς του βιβλίου! Ένας καθηγητής πανεπιστημίου που είχε πρόβλημα με τον Σβολόπουλο και με τον Μικρογιαννάκη, και τούς έστειλε στο δικαστήριο -προσέξτε με-, και έγινε παρά την σύμφωνο [εναντίον του] γνώμη της συντριπτικής πλειοψηφίας των ειδικών [που ήταν αρμόδιοι] για να τον κρίνουν καθηγητής πανεπιστημίου, αυτός παρήγαγε δύο κυρίες, τους έδωσε δηλαδή διδακτορικά αυτές οι κυρίες που τους έδωσε διδακτορικά και που τις προώθησε σε αδελφά πανεπιστήμια, σε άλλους χώρους, απετέλεσαν την ομάδα και της συγγραφής των βιβλίων και της αξιολόγησης. Πρόκειται για μια ληστοσυμμορία επιστημονική, που με κάνει να πω, όπως ο Χόρτον που είπε στην Κατάρα της Ασίας γι' αυτό που κάναν οι Τούρκοι σ' αυτούς τους Έλληνες εκεί, στην Σμύρνη, ότι ντρέπομαι να πω στον κόσμο ότι είμαι πανεπιστημιακός. Το σχετικό βίντεο προβάλλει η ομάδα Αντίβαρο που κινητοποίησε την κοινή γνώμη κατά του βιβλίου ιστορίας της ΣΤ Δημοτικού το οποίο συνέγραψε ομάδα υπό την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Μαρία Ρεπούση (http://www.antibaro.gr/society/tupos_istoria.php) και υπάρχει στην ιστοσελίδα http://www.youtube.com/watch?v=JbTVb0PlcjQ. Το Αντίβαρο έχει φροντίσει να κατονομάσει και τη δεύτερη πανεπιστημιακό στην οποία αναφέρθηκε η Μαρία Τζάνη, την Αθανασία Λεοντσίνη, Καθηγήτρια Φιλοσοφίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (http://www.antibaro.gr/society/apodhmos_araxni.php).  

 

Τις αντισημιτικές απόψεις της, που αντικατοπτρίζουν τον αντισημιτισμό πολλών Ελλήνων Εθνικών (Δωδεκαθεϊστών) οι οποίοι θεωρούν ιουδαϊκές τις μονοθεϊστικές θρησκείες, έχει διατυπώσει και σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο που οργάνωσαν η Διεθνής Ένωση Γαλλόφωνων Κοινωνιολόγων (AISLF), το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ),  το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, και ο Σύλλογος Ελλήνων Κοινωνιολόγων, στην Αθήνα, στις 7 Μαΐου 2003, με θέμα Ετερότητα και Κοινωνία. (http://benl.primedu.uoa.gr/conference.html). Η Μαρία Τζάνη, στην ανακοίνωσή της με θέμα Η αναγκαιότητα του άλλου: Η ετερότητα πέρα από τον μύθο ανέφερε μεταξύ άλλων: Η λογική του περιούσιου Λαού, που επιβιώνει σε θρησκευτικά συστήματα ή κοσμοθεωρίες, όπως τον Ιουδαϊσμό και στα υπ αυτόν παραγόμενα δύο μεγάλα θρησκευτικά συστήματα, τον Ιουδαιο-χριστιανισμό και τον Ιουδαιο-ισλαμισμό - ως αντίληψη ότι κάποιοι είναι εκλεκτά παιδιά ενός ανώτερου θεού. Αυτή η αντίληψη επιτρέπει σ αυτά να ανέχονται ή και να συνδράμουν την ανήθικη μεταχείριση των υπολοίπων ανθρωπίνων πλασμάτων ως κακών, επικίνδυνων παιδιών ενός κατώτερου θεού που γι αυτό πρέπει να τύχουν απολύτου χειραγωγήσεως ή εξανδραποδισμού, απ τους Εκλεκτούς Καλούς. (http://benl.primedu.uoa.gr/conference/tzani-el.pdf).

 




 

(C) all rights reserved by Jean Cohen