ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

 

H ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ: Πρόεδρος: Ασπασία Καρέλλου. Εφέτες:  Αθανάσιος Καγκάνης - Αρτεμισία Παναγιώτου - Αλτάνα Κοκκοβού - Θεόδωρος Κανελλόπουλος Εισαγγελέας:  Θεοφανία Κοντοθανάση

 

ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ:

Άννα Στάη, μέλος της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας

Ρένα Κούτελου, μέλος της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας

Χαρ. Κατσιάπης, μέλος της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας

Μωϋσής Κωνσταντίνης, Πρόεδρος του ΚΙΣ (Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο)

Βενιαμίν Αλμπάλας, Πρόεδρος της Ισραηλιτικής Κοινότητας Αθηνών

Αβραάμ Ρεϊτάν, Γενικός Γραμματέας του ΚΙΣ

Παναγιώτης Δημητράς, εκπρόσωπος του ΕΠΣΕ (Ελληνικό Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι)

Λέων Γαβριηλίδης, τέως Δ/ντής του ΚΙΣ

                 

 (Σημ. Τα έντονα γράμματα δικά μας, όπως και οι διευκρινήσεις στις παρενθέσεις)

              

ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

                                                                            

Πριν από τις καταθέσεις των μαρτύρων κατηγορίας ο  συνήγορος (και βουλευτής)   Θ. Πλεύρης ζητά το λόγο για να επιχειρηματολογήσει για  την αντισυνταγματικότητα του νόμου 927/79:

 

Θ. Πλεύρης: () θεωρούμε ότι ο νόμος ως είναι αυτή τη στιγμή είναι αντισυνταγματικός εναντίον του άρθρου 14 παρ.1 της ελευθερίας της έκφρασης και του άρθρου 16 της ελευθερίας της επιστημονικής έρευνας.

Κύριοι δικαστές σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ. 1 του Συντάγματος η ελευθερία γνώμης είναι η κορωνίδα του δημοκρατικού πολιτεύματος. Επισημαίνω δε ότι οι όποιοι περιορισμοί μπορεί να υπάρξουν βάσει του Συντάγματος, δεν μπορεί να είναι τέτοιας φύσεως περιορισμοί, ώστε ουσιαστικά να οδηγούνε στην απαλλοτρίωση του δικαιώματος εκφράσεως. Και αναφέρομαι θα σας το καταθέσω και στη θεωρία αλλά και στη νομολογία ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας 1802 του 16, το οποίο αναφέρει ότι οποιοσδήποτε περιορισμός δεν μπορεί να αναιρεί το ατομικό δικαίωμα και την αναγνωρισμένη έκφραση της εφαρμογής του. Όταν αυτή τη στιγμή υπάρχει ένας νόμος που απαγορεύει τον οποιονδήποτε υποτιμητικό χαρακτηρισμό, όχι για ένα πρόσωπο το οποίο είναι θέμα προσωπικότητάς του, αλλά για μια ολόκληρη ολότητα, αυτομάτως δεν δίνει το δικαίωμα σε κάποιον αν ενδεχομένως είναι κοινωνός ακόμα και ρατσιστικών αντιλήψεων να εκφράσει αυτές τις αντιλήψεις. Βάσει του νόμου όπως είναι διαμορφωμένος δεν μπορεί κάποιος να πιστεύει ότι ένα έθνος ενδεχομένως είναι ανώτερο από κάποιο άλλο. Διότι από μόνο του αυτό ποινικοποιείται. Κατ αυτόν τον τρόπο λοιπόν έχουμε έναν υπερβολικό περιορισμό, σε τέτοιο βαθμό, που δεν συνάδει με την ουσία του άρθρου 14 του Συντάγματος, το οποίο έχει εύλογους περιορισμούς, οι οποίοι άπτονται μόνο σε θέματα που μπορεί να είναι προσβολή τιμής ()

Τώρα. Για το άρθρο 16 του Συντάγματος που αναφέρεται στην επιστημονική ελευθερία. Όπως γνωρίζετε κύριοι Εφέτες δεν υπάρχει δυνατότητα περιορισμού στο θέμα της επιστημονικής ελευθερίας. Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει επιστημονικό έργο, είναι ένα σύγγραμμα από καθηγητή, από δικηγόρο, από κοινωνιολόγο, που έχει το δικαίωμα βάσει της μελέτης που του δίνει η επιστήμη, να κρίνει ορισμένα θέματα. Και βεβαίως, η επιστήμη, επειδή ακούστηκε κι αυτό εδώ πέρα και πρέπει να επισημανθεί, δεν σημαίνει ότι αναγκαστικά ένα πόρισμα είναι σωστό ή ένα πόρισμα είναι λάθος, ή ότι πρέπει να ερευνηθεί οτιδήποτε υπάρχει

Η επιστημονική έρευνα ιδίως σε θέματα κοινωνιολογίας, σε θέματα πολιτειολογίας, σε θέματα ιστορίας, εκ των πραγμάτων έχει και την υποκειμενική διάσταση. Πως βλέπει ο συγκεκριμένος επιστήμονας την οποιαδήποτε κατεύθυνση, και σε κάθε περίπτωση, δεν δίνει δυνατότητα σε κάποιον να δίνει περιορισμούς στην επιστημονική έρευνα. ()

Τέλος αναφέρομαι και στο άρθρο 5 παρ. 2 του Συντάγματος στο οποίο αναφέρεται ότι κανένας δεν διώκεται .για διακρίσεις στην εθνικότητα, φυλή, γλώσσα, θρησκευτικών ή πο-λι-τι-κών πεποιθήσεων. Δεν είναι πολιτική πεποίθηση κάποιοςδεν έχει δικαίωμα κάποιος να είναι κατά του σιωνισμού; Δεν έχει δικαίωμα πολιτικά. νάναι ναζιστής; Δεν έχει δικαίωμα κάποιος νάναι φασίστας;

Τι θα πει ότι έχει δικαίωμα νάναι ναζιστής, φασίστας ή να πιστεύει και στον αντισημιτισμό; Θα πούμε ότι έχεις το δικαίωμα να είσαι, αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να γράφεις την πεποίθησή σου γι αυτό;

Προφανώς, αυτή τη στιγμή διώκεται κάποιος εάν δεχτούμε την πιο ακραία μορφή του κατηγορητηρίου όπως εμφανίζεται και δεχτούμε ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο ο οποίος είναι ναζί, ο οποίος είναι φασίστας, ο οποίος είναι αντισημίτης πράγμα το οποίο δεν αποδεχόμαστε αλλά λέμε στην ακραία της μορφή σας ερωτώ:

Βάσει του 5, 2 δεν διώκεται αυτή τη στιγμή για τις πολιτικές του πεποιθήσεις;

Διότι προφανώς εάν είναι φασίστας, εάν είναι ναζί, εάν είναι αντισημίτης θα γράφει εναντίον των Εβραίων και των σιωνιστών.  Δεν διώκεται αυτομάτως για τα πολιτικά του φρονήματα; Ή μήπως το 5 παρ. 2 περιορίζει ποια πολιτικά φρονήματα τυγχάνουν της προστασίας  και ποια δεν τυγχάνουν; ()

 

(Σημ: Συνεχίζει ο συνήγορος υπεράσπισης,  Στανέλος για το ίδιο θέμα δηλαδή εναντίον της συνταγματικότητας του νόμου 927)

.

 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ   ΣΤΑΗ

 

Πρόεδρος: Η κυρία Άννα Στάη. Έχετε διαβάσει το βιβλίο του κυρίου Πλεύρη;

Α.Σ: Μάλιστα.                                    

Πρόεδρος: Διαβάσατε το βιβλίο. Τι αποκομίσατε; Πες τε μας μερικά πράγματα γενικά και μετά θα πούμε ειδικότερα..

Α.Σ: Είναι 1400 σελίδες και ένας τέτοιος όγκος δημιουργεί την εντύπωση ότι πρόκειται για μια έρευνα ή για πολλά στοιχείαΔεν πρόκειται κύριοι δικαστές για τίποτα από όλα αυτά.  () Πρόκειται για ένα ρατσιστικό παραλήρημα το οποίο έχει σα στόχο να προτρέψει ανθρώπους σε βία εναντίον μιας ομάδας συμπολιτών μας και συγκεκριμένα εναντίον των Ελλήνων Εβραίων και των Εβραίων γενικά () λόγω της θρησκείας τους, της καταγωγής τους κ.λπ. Εκτός αυτού εκφράζει και προσβλητικές ιδέες εναντίον τους. Η κορυφαία πράξη βίας στην οποία προτρέπει το βιβλίο πέρα από τις διακρίσεις είναι ότι προτρέπει και στη δολοφονία των Εβραίων. Αυτό φαίνεται  στη σελίδα 742 και είναι στο κατηγορητήριο.

 Πρόεδρος: (διαβάζει το απόσπασμα από τη σελ. 742):  Έτσι θέλουν οι Εβραίοι. Διότι μόνον έτσι καταλαβαίνουν. Εντός 24 ωρών και εκτελεστικό απόσπασμα. Αυτό όμως είναι συνέχεια ενός περιστατικού που επικαλείται ο συγγραφέας από την προηγούμενη σελίδα (Η Πρόεδρος διαβάζει) : Κατά τον Α παγκόσμιο πόλεμο οι Εβραίοι τοκογλύφοι αδελφοί Ρότσιλντ, τράπεζα Μόργκαν και άλλοι εδάνειζαν τη Γαλλία και εισέπρατταν υπερβολικάς προμηθείας (.) τελικώς όταν ο Κλεμανσώ ανέλαβε την εξουσία .κάλεσε τους βαρώνους Εντουάρ και Εντμόντ και τους δήλωσε ότι εάν δεν αναιρούσαν αυτόν τον όρο εντός 24 ωρών θα έπρεπε δυστυχώς να τους συλλάβει και είχε εναντίον τους πολλά στοιχεία για να τους στείλει στο εκτελεστικό απόσπασμα. (Εις Ροζέ Πευρεφίτ)

Α.Σ:  Αυτά είναι ψέματα! Δεν τα είπε ο Κλεμανσώ                                                             

Πρόεδρος:   Αμφισβητείτε την πηγή λοιπόν.                                  

Α.Σ: Αυτό (εννοεί το βιβλίο του Ροζέ Περφίτ) είναι ένα μυθιστόρημα..ο Περφίτ δεν είναι ιστορικός. Είναι αυτό το βιβλίο (το δείχνει) το έχω βγάλει φωτοτυπία (το καταθέτει)

Πρόεδρος:  Το είχατε βγάλει νομίζω και την άλλη φορά.. (εννοεί την προηγούμενη δίκη που δεν τέλειωσε και αναβλήθηκε)

Α.Σ:  Αλλά δεν έχει πάρει μόνο αυτό το απόσπασμα από αυτό το μυθιστόρημα. Έχει πάρει και άλλα, τα έχω σε φωτοτυπία και ότι άλλο έχει χρησιμοποιήσει από το μυθιστόρημα (τα καταθέτει). Όταν λοιπόν χρεώνει στον Κλεμανσώ ο οποίος πρωτοστάτησε στη μάχη εναντίον του αντισημιτισμού τη φράση ότι οι Εβραίοι θέλουν εκτελεστικό απόσπασμα, κατ αρχήν,  εκτός από το ψέμα της ιστορικής πηγής και της χρέωσής της σε ένα ιστορικό πρόσωπο,   δημιουργεί την εντύπωση στον αναγνώστη ότι  όντως το είπε ο Κλεμανσώ. Εκτός από αυτό λοιπόν, ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι αυτός ο διάλογος ήταν υπαρκτός, δεν υπάρχει πουθενά η φράση: έτσι θέλουν οι Εβραίοι. Γιατί μόνο έτσι καταλαβαίνουν. (..) Δεν το είπε λοιπόν ο Κλεμανσώ. Δεν πρόκειται για ιστορική πηγή. Δεν είναι ιστορική πηγή το μυθιστόρημα. (..) Η φράση αυτή θέλω να πω είναι αποκλειστικά δική του! ..

Πρόεδρος:  Κυρία Στάη, η φράση (λέτε) έτσι θέλουν οι Εβραίοι είναι φράση του κυρίου Πλεύρη

Α.Σ:   διότι μόνο έτσι καταλαβαίνουν. Εντός 24 ωρών και εκτελεστικό απόσπασμα. Γιατί σ εκείνο τον υποτιθέμενο διάλογο θα δείτε ότι ο Κλεμανσώ μιλάει για δύο συγκεκριμένους Εβραίους που έκαναν λαθρεμπόριο όπλων σε καιρό πολέμου. (.). Συνεχίζω ενδεικτικά (διαβάζει από το κατηγορητήριο):   Στη σελίδα 778: Η μόνη οδός σωτηρίας των Εβραίων είναι να παύσουν να ονειρεύονται την παγκόσμιον κυριαρχίαν. Αλλιώς ο αφανισμός τους θα συμβεί ολοκληρωτικώς και δια παντός

Πρόεδρος: (επαναλαμβάνει το απόσπασμα): το πολύ πολύ θα εναπομείνουν μερικές χιλιάδες που θα κόβουν τα πουλάκια τους και θα περιμένουν τον Ιεχωβά τους

Α.Σ:   Κι άλλο ένα απόσπασμα στη σελίδα 1221: Προκαλώ περισσότερο εσάς τους αναγνώστες μου να συζητήσετε για το Ταλμούδ και την εβραική θρησκεία. Προκαλώ περισσότερο εσάς επειδή εσείς είστε τα θύματα. Ξυπνήστε. Οι επίβουλοι Εβραίοι σκάπτουν τον τάφον των εθνών. Ξυπνήστε και ρίξατέ τους μέσα διότι τους αξίζει.

() Μιλάω για δυο τρία αποσπάσματα που όμως αφορούν τη δολοφονία, την εξόντωση των Εβραίων! Σήμερα! Στη σελίδα 1196. Προσπαθεί στο βιβλίο του να πει ότι ο Χίτλερ δεν ήθελε να τους εξοντώσει αλλά ήθελε να τους μεταφέρει στη Μαδαγασκάρη !  (η μάρτυρας διαβάζει):   Έχομεν λοιπόν μεταφοράν, όχι θανάτωσιν. Μα είναι σωστόν να μεταφέρονται άνθρωποι βιαίως; Αν οι άνθρωποι αυτοί πιστεύουν ότι προορίζονται εκ θεού να κυριαρχήσουν εις ολόκληρον τον κόσμον και τα έθνη να είναι υπόδουλα εις αυτούς, τότε η μεταφορά των  κατά την γνώμιν μου δεν αρκεί. Υπονοεί σαφώς την εξόντωσή τους! δεν αρκεί η μεταφορά, ανοίξτε τον τάφο και ρίξτε τους μέσα, θέλουν εκτελεστικό απόσπασμα αυτή είναι η προτροπή..

Κ. Πλεύρης: (διακόπτει τη μάρτυρα): (.) και προσέχτε σ αυτό εδώ (το πιο πάνω απόσπασμα) λέω: αν οι άνθρωποι αυτοί πιστεύουν ότι προορίζονται εκ θεού να κυριαρχήσουν στον κόσμο και τα έθνη νάναι υπόδουλα σ αυτούς

Ναι! βάλτε τους!  Θα τους αφήσουμε;

(..)

Α.Σ:   Όλα αυτά και όσα περιέχονται στο κατηγορητήριο προτρέπουν σε πράξεις που μπορεί να προκαλέσουν ρατσιστική βία και με την έννοια της διάκρισης.Ο κατηγορούμενος δεν θεωρεί τον Εβραίο άνθρωπο. Υπάρχουν αποσπάσματα που λένε ότι ο Εβραίος δεν μπορεί να θεωρηθεί άνθρωπος γιατί οι έννοιες άνθρωπος και Εβραίος είναι αντιφατικές. Δηλαδή λέει συγκεκριμένα η μία αποκλείει την άλλη..Έχει και καλυμένες απειλές στα αποσπάσματα με την έννοια ότι σας προειδοποιούμε, εξαντλήθηκε η υπομονή μας, τα υπόλοιπα θα γίνουν όπως πρέπει..

Κ. Πλεύρης(διακόπτει):  Όχι να μας πει. Που δεν τον λέω άνθρωπο τον Εβραίο;

Α.Σ: (διαβάζει από το κατηγορητήριο): Οι έννοιες άνθρωπος και Εβραίος είναι έννοιες αντιφατικές () Για το κάλεσμα σε νέα γενοκτονία, πέρα από αυτή που όλοι γνωρίζουμε ότι έγινε στο β παγκόσμιο πόλεμο:  Υπάρχει στη σελίδα 872 απόσπασμα το οποίο λέει Αυτή τη φορά δεν ευρεθούν καλοί Γερμανοί ναζί που θα μαζεύουν τους Εβραίους για να τους στείλουν στη Μαδαγασκάρη, αλλά Ιππόται της Λευκής Αποκαλύψεως. Τους φαντάζομαι να καλπάζουν με γυμνά ξίφη πάνω στα σταχιά άτια του θανάτου. Αυτό αποτελεί ένα κάλεσμα σήμερα

Πρόεδρος(διακόπτει για να διαβάζει παράγραφο του βιβλίου πριν από αυτό το απόσπασμα που δεν υπάρχει στο κατηγορητήριο):  Ναι.. προηγουμένως αναφέρει  δια της υποδαυλίσεως μεταξύ των κρατών της Λευκής Φυλής. Τώρα προσπαθούν να κυριαρχήσουν εδώ δια της μεταναστεύσεως αλλοφύλων ώστε να μειωθεί η λευκή φυλή.. Θα το επιτύχουν; Δεν το πιστεύω.() οξύνεται το φυλετικόν πρόβλημα στην Ευρώπη με τη βοήθεια των πολιτικάντηδων, καθηγητών, δημοσιογράφωνΤελικώς το μόνον που θα επιτύχουν είναι να ερεθίσουν τους Ευρωπαίους και να προκαλέσουν την αντίδρασή των. Ενθυμηθείτε με. Αυτή τη φορά δεν θα ευρεθούν καλοί Γερμανοί ναζί που θα μαζεύουν τους Εβραίους για να τους στείλουν στη Μαδαγασκάρη, αλλά Ιππόται της Λευκής Αποκαλύψεως. Τους φαντάζομαι να καλπάζουν με γυμνά ξίφη πάνω στα σταχιά άτια του θανάτου. (Πρόεδρος προς τη μάρτυρα):   Αυτό λέτε ότι προειδοποιεί για μελλοντικό Ολοκαύτωμα..

Α.Σ: Για μελλοντικό Ολοκαύτωμα

()

Α.Σ: Κυρία Πρόεδρε,  αυτά όλα προκύπτουν από την ίδια του την ιδεολογία  σε εισαγωγικά,   γιατί ο ναζισμός δεν είναι  ιδέες για να πάει η ανθρωπότητα μπροστά. Είναι μια κανιβαλική ιδεολογία. Η ανθρωπότητα έζησε ένα εφιάλτη από αυτό. Γιατί άκουσα πριν να διαμαρτύρεται (ο κατηγορούμενος) και να λέει δεν είμαι ναζιστής, δεν είμαι ρατσιστής..    Είναι και ναζιστής και ρατσιστής!

Πρόεδρος: Ο καθένας αυτοπροσδιορίζεται.                                        

Α.Σ: Μα αυτοπροσδιορίζεται στο βιβλίο του.  

Πρόεδρος: ..Και λέει είμαι Έλλην εθνικιστής..

Α.Σ:    Όχι δεν λέει έτσι κυρία Πρόεδρε! Με συγχωρείτε πάρα πολύ. Στη σελίδα 600 δε λέει είμαι Έλλην εθνικιστής. Στη σελίδα 600 της α έκδοσης και η οποία δικάζεται -  γιατί στη β έκδοση έχει κάνει κάποιες αλλαγούλες-   λέει λοιπόν: Δηλώ εξ αρχής, είμαι ναζί, φασίστας, ρατσιστής, αντιδημοκράτης και αντισημίτης

Πρόεδρος:    Ναι, δε το λέει έτσι όμως..

Α.Σ:     Έτσι το λέει.

(Η πρόεδρος βρίσκει τη σελίδα 600 και διαβάζει):

Πρόεδρος:    Δηλώ εξ αρχής ότι είμαι ρατσιστής, αντιδημοκράτης, αντισημίτης

(Σημ. δική μας: Η Πρόεδρος διαβάζει από την β έκδοση στην οποία ο ναζιστής έχει αφαιρέσει τη λέξη ναζί. Όμως δικάζεται η α΄ έκδοση που υπάρχει αυτή η λέξη)

Α.Σ:    Κυρία Πρόεδρε. Έχει αφαιρέσει τη λέξη ναζί από την α έκδοση και σας έχει δώσει την β΄ έκδοση! Στην α έκδοση λέει ότι είμαι ναζί. Αλλά εγώ δεν θα επιμείνω σ αυτό. Διότι και να μην το έλεγε, όλο το βιβλίο είναι ένα ναζιστικό βιβλίο! Για παράδειγμα και υπάρχει στο κατηγορητήριο- το απόσπασμα θα ξημερώσει η μέρα που θα υψωθούν οι σημαίες του ναζισμού!

Κ. Πλεύρης:    Και τι σας πειράζει αυτό; Αυτή είναι η γνώμη μου!

(..)

Πρόεδρος:    Λοιπόν. Να πάμε στο δεύτερο σκέλος: Εκφράσεις προσβλητικές. Ποιες θεωρείτε εσείς;

Α.Σ:    Θεωρώ ΟΛΟ το βιβλίο προσβλητικό εναντίον των συμπολιτών μας Ελλήνων Εβραίων και των Εβραίων γενικά, με τον εγκωμιασμό του εθνικοσοσιαλισμού, των μεγαλύτερων εγκληματιών και της μεγαλύτερης γενοκτονίας των τελευταίων χρόνων που έχει γίνει!  Αυτό θεωρώ προσβολή. Υπήρξαν εκατομμύρια νεκροί, οι Εβραίοι είχαν 6 εκατομμύρια νεκρούς, που θρασύτατα μέσα στο βιβλίο του πάλι με ψέματα τους κατεβάζει σε 66.000!

Πρόεδρος:     Περιορίζει λοιπόν, λέτε,  τον αριθμό των θυμάτων.

Α.Σ:    Δεν τον περιορίζει κυρία Πρόεδρε. Επικαλείται κατ αρχήν τον Διεθνή Ερυθρό Σταυρό και λέει ψέματα! Είναι το τελευταίο φρούτο των ναζιστών για τις 66.000 νεκρούς του Ολοκαυτώματος που έχει βγει απ τον Αχμαντινετζάντ στο τελευταίο Συνέδριο που έγινε στο Ιράν για το Ολοκαύτωμα. Θα σας το καταθέσω. (δίνει στην Πρόεδρο τη σχετική ιστοσελίδα)

Κ. Πλεύρης:    Πότε έγινε το Συνέδριο αυτό;

Α.Σ:    Δε ξέρω πότε έγινε αυτό. Είναι το Ινστιτούτο της Αδελαίδας που γράφετε στο βιβλίο σας! Στην τελευταία σελίδα αναφέρετε ότι τάχα η με αριθμ. 10824 αναφορά του Ερυθρού Σταυρού λέει  ότι οι νεκροί του Ολοκαυτώματος είναι 66.000!

Κ.Πλεύρης:    Όχι του Ολοκαυτώματος. Του Άουσβιτς είναι!

Α.Σ: (έντονα):    Του Άουσβιτς; Του Άουσβιτς;  80 χιλιάδες ήτανε μόνο στην Ελλάδα οι Έλληνες Εβραίοι. Κι έχουν απομείνει πέντε! Που πήγαν αυτοί; Εξατμίστηκαν;

Κ.Πλεύρης:     Σιγάσιγά.

Α.Σ: Δείτε εδώ. Ένα άλλο. (δίνει στην έδρα φωτογραφία από το βιβλίο) Εβραιόπουλα. Που τα βλέπει παχουλά, παχουλά

Συνήγορος Θ.Πλεύρης:    Τι σελίδα είναι;

Πρόεδρος:    Είναι η 139.

..

Α.Σ: Να μου επιτρέψετε να διαβάσω ένα ακόμα απόσπασμα από το κατηγορητήριο που αφορά στην προσβολή (εννοεί τις προσβλητικές ιδέες όπως αναφέρει ο νόμος) και έχει και χαρακτηριστικά κανιβαλισμού. Στη σελίδα 180: Τα τέκνα του εκλεκτού λαού δεν κατόρθωσαν ακόμη να αρπάξουν τα αγαθά των εθνών, ούτε επέτυχαν να κυριαρχήσουν εις τον κόσμο. Στο μέλλον ουδείς γνωρίζει τι θα συμβεί. Ξέρομεν όμως τι συνέβη στο παρελθόν. Όπου είδαμε τον εκλεκτό λαό να τρέμει προ της μαύρης στολής των Ες Ες με την αργυράν νεκροκεφαλήν στο πηλίκιον. Είδαμε τον εκλεκτόν λαόν πειθήνιον, σιωπηλόν, φοβισμένον, να εργάζεται στην Γερμανική βιομηχανίαν, από την οποία ζητεί τώρα αποζημιώσεις και τας οποίας ορθώς θα λάβει. Όπως οι δούλοι. Που δικαιούνται κάποιας αμοιβής δια την εργασίαν των. Αλλά το χρήμα δεν ξεπλένει τον 5ετή εγκλωβισμόν του εκλεκτού λαού στα γερμανικά στρατόπεδα συγκεντρώσεως, όπου πολλοί δυστυχείς απώλεσαν την ζωή των, περισσότεροι υπέφεραν και όλοι των εταπεινώθησαν μέχρι πλήρους εξευτελισμού των. Διότι οι Γερμανοί δεν εσεβάστηκαν τας περί εκλεκτού λαού διαβεβαιώσεις της Παλαιάς Διαθήκης και του Ταλμούδ!

                                                                                                        

(Στο σημείο αυτό η Πρόεδρος ρωτάει τη μάρτυρα τη γνώμη της για τις πηγές που χρησιμοποιεί στο βιβλίο ο κατηγορούμενος)

Α.Σ: . Οι περισσότερες πηγές του δεν είναι τίποτε άλλο από συρραφή γνωστών αντισημιτών, νεοναζί οι οποίοι είναι ήδη καταδικασμένοι ειδικά για το Ολοκαύτωμα. Επικαλείται τον Γκαρωντύ, το Φορισόν, τον Λεον Ντεγκρέλ, που ήταν στρατηγός στα Ές Ες και τον είχε παρασημοφορήσει ο Χίτλερ, μερικοί είναι ακόμα φυλακή. Ο Ζούντελ ας πούμε που τον επικαλείται. Δεν το λέει όμως αυτό (ότι δηλ. είναι καταδικασμένοι). Λέει ένα όνομα και ο αναγνώστης που δεν γνωρίζει τον Ζούντελ, θεωρεί ότι είναι κάποιος ιστορικός. Ή τον άλλο τον απατεώνα, τον Λόχτερ που ο κατηγορούμενος επικαλείται ότι είναι ένας ειδικός μηχανικός που πήγε και έξυσε τους τοίχους στο Άουσβιτς και κατέληξε ότι δεν υπήρχαν θάλαμοι αερίων!

Πρόεδρος:   Λέτε λοιπόν ότι παραθέτει πηγές που όπου υπάρχουν είναι είτε παραποιημένες είτε αναξιόπιστες..

Α.Σ:    Βεβαίως! Αναξιόπιστες με την έννοια ότι από επιστημονική άποψη, οι μεν αρνητές του Ολοκαυτώματος, στην καλλίτερη περίπτωση απολαμβάνουν τη χλεύη των επιστημόνων όλου του κόσμου, στη δε  χειρότερη είναι στη φυλακή.

Πρόεδρος:    Μάλιστα. Όταν λέει στο βιβλίο του στην εισαγωγή ότι δε μισώ τους Εβραίους και τους καλώ να μου φέρουν τα στοιχείαΕγώ αυτά τα στοιχεία είχααυτές είναι οι πηγές μου και τα παραθέτω. Αν έχετε αντίθετα στοιχεία να μου φέρετενα κάνουμε διάλογο. Όπως το λέει.  Ότι δεν μισώ τους Εβραίους

Α.Σ:    Για το δε μισώ τους Εβραίους. Μα όλο το βιβλίο αποπνέει αποκλειστικά και μόνο το μίσος εναντίον των Εβραίων. Και σε δύο περιπτώσεις που το αναφέρει αυτό το κάνει για κάλυψη, για να γλιτώσει οποιαδήποτε ποινή, με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο.και όλοι όσοι έχουν οδηγηθεί στα δικαστήρια αυτό λένε: δεν έχω τίποτα με τους Εβραίους..

(..)

( Η Πρόεδρος ρωτάει τη μάρτυρα εάν έχουν απαντήσει με δικά τους επιχειρήματα στον κατηγορούμενο)

Πρόεδρος:    Στην ελληνική επικράτεια δεν είναι ποινικό αδίκημα να είναι κανείς ναζιστής. Για την ώρα τουλάχιστον. Δεν είναι ποινικό αδίκημα.

Α.Σ:    Μα δεν τον αποκαλούμε ναζιστή επειδή το λέει στο βιβλίο του. Είναι ναζιστής! Και ρατσιστής είναι. Γνωστότατος ρατσιστής. Πως θα κάνουμε διάλογο; Δεν θα το νομιμοποιήσουμε ποτέ! Γιατί αυτό θέλουν. Εκμεταλλεύονται νόμους και ευνοικές διατάξεις της αστικής δημοκρατίας για να μπορούν να προπαγανδίζουν την κτηνώδη θεωρία τους! Ε, εμείς δεν θα το νομιμοποιήσουμε αυτό..Με οποιονδήποτε άνθρωπο έχει εντελώς διαφορετικές απόψεις από τις δικές μου, μα εντελώς διαφορετικές, και θα συζητήσω και δημόσια και ιδιωτικά και θα του δώσω στοιχεία. Όχι με τους ναζήδες! Διότι αυτό θέλουν!

Πρόεδρος:    Όχι με τους ναζί λοιπόν. Μάλιστα. (..) Τώρα εσείς από την παιδεία που έχετε, θα έχετε διαβάσει πλήθος βιβλίων Δεν έχετε διαβάσει βιβλία με περιεχόμενο τέτοιο, δηλαδή παρόμοιο που να στρέφεται κατά ομάδος ανθρώπων, φυλής κ.λπ.;

Α.Σ:    Όχι τόσο ωμόΔεν υπάρχει.  Βιβλίο αντισημιτικό, όπως είναι αυτό-  το οποίο  δεν είναι απλώς ένα αντισημιτικό βιβλίο-  που να λέει: πάρτε τους, ανοίξτε τον τάφο, ρίξτε τους μέσα..,  δεν υπάρχει.

Πρόεδρος:    Με τέτοια οξύτητα δεν έχετε δει..

Α.Σ:     Με τέτοια ωμότητα και με τέτοιο κάλεσμα σε ρατσιστική βία όχι.

Πρόεδρος:    Και έγινε μνεία εδώ και το αναφέρει πολλές φορές και για το Ταλμούδ. Το οποίο και το Ταλμούδ περιέχει ακραίες εκφράσεις για όλους τους άλλους λαούς πλην Εβραίων. Αν έχετε κάτι να μας πείτε

Α.Σ: Από κει ξεκινάει να ενσταλάσσει το μίσος κατά των Εβραίων. Εκτός από το Ταλμούδ αναφέρεται και στην Παλαιά Διαθήκη. Το μεγαλύτερο μέρος της κατηγορίας (κατά των Εβραίων) είναι κατά της Π. Διαθήκης. Όπως γνωρίζετε η Π. Διαθήκη είναι και ιερό βιβλίο της χριστιανικής ορθόδοξης θρησκείας. Μιλάει λοιπόν για κάποια αποσπάσματα του Ταλμούδ που έχει αντιγράψει από έναν γελοίο αντισημίτη, τον Πραναίτηέναν ανυπόληπτο αντισημίτη- μιλάω τώρα για τις αρχές του αιώνα ο οποίος πήγε στο δικαστήριο και τον πετάξανε έξω με τις κλωτσιές. Έχει αντιγράψει λοιπόν αποσπάσματα (εννοεί από τον Πραναίτη) που όμως είναι πλαστογραφημένα και υπάρχουν αποσπάσματα που είναι ανύπαρκτα.Για παράδειγμα η λέξη γκόιμ που χρησιμοποιεί την μεταφέρει σαν λέξη χριστιανός. Για να ξεσηκώσει τους χριστιανούς εναντίον των Εβραίων.

Πρόεδρος: Ενώ γκόι σημαίνει;

Α.Σ: Σημαίνει μέλος άλλου έθνους, μέλος άλλης θρησκείας() Οξύτατες εκφράσεις δεν έχει μόνο το Ταλμούδ αλλά έχει και της δικής μας θρησκείας, η Παλαιά Διαθήκη, αλλά και η Καινή Διαθήκη (.) αλλά αυτά δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ο κατηγορούμενος για παράδειγμα καταφέρεται εναντίον του προφήτη Ησαία και του προφήτη Ηλία και ρωτάω: παντρεύτηκε όλος ο κόσμος με το Ησαία χόρευε.  Λέει ο ιερέας μέσα στην εκκλησία η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα οι άνθρωποι αυτά τα έχουν αγνοήσει και δεν αντιπροσωπεύουν σε καμία περίπτωση ούτε τον σύγχρονο Εβραίο, ούτε το σύγχρονο Χριστιανό!

Πρόεδρος:    Είναι ξεπερασμένα λέτε.. Ο σύγχρονος Εβραίος δεν ακολουθεί κατά γράμμα το Ταλμούδ.

Α.Σ: Ήταν οι πρώτες μονοθειστικές θρησκείες και υπήρχε πόλεμος μεταξύ τους.

Πρόεδρος:    Ε, και υπάρχουν και κάποιοι ορθόδοξοι Εβραίοι που τους ακολουθούν..

Α.Σ:    Προφανώς. Και τι σημαίνει αυτό; Και κάποιοι ορθόδοξοι χριστιανοί θεωρούν τη γυναίκα ζώο. Πόσοι είναι αυτοί; Η ζωή μας σήμερα δηλαδή είναι  έτσι; Δεν έγινε ρατσιστής ούτε ο χριστιανός ορθόδοξος ούτε και ο σύγχρονος Εβραίος, από ασκήμιες, από οξύτατες εκφράσεις που περιλαμβάνουν βιβλία τους και που έχουν γραφτεί χιλιάδες χρόνια πριν.

Πρόεδρος: () Από τη δημοσίευση του βιβλίου και μετά ξέρετε αν έγιναν κάποιες πράξεις

Α.Σ:    Ξέρουμε ότι έχουν γίνει βεβηλώσεις σε μνημεία, βεβηλώσεις νεκροταφείων. Στο ερώτημα αν αυτά έγιναν επειδή κάποιοι διάβασαν το βιβλίο έχουμε να απαντήσουμε ότι κανένας ρατσιστής και κανένας αντισημίτης δε θα πάει να βεβηλώσει  εβραικό μνημείο και θα κρατάει μαζί του το βιβλίο. Ούτε θα το κρατάει, ούτε θα λέει διάβασα το βιβλίο γι αυτό (το έκανα).  Αυτό το βιβλίο όμως δημιουργεί την προϋπόθεση στο ρατσιστή ή τον αντισημίτη για να μπορέσει να προβεί σε πράξεις τέτοιες Όταν ο Χίτλερ έγραψε το βιβλίο ο αγών μου,  μετά από δεκατρία χρόνια πήρε την εξουσία

Πρόεδρος:   Οι πράξεις αυτές όμως αυτές ήτανε και προ του Οι Εβραίοι όλη η αλήθεια .Αν κάποιος είναι αντισημίτης θα τα κάνει αυτά.  Δεν χρειαζότανε  το βιβλίο

Α.Σ: ..   Θεωρούμε ότι αυτό το βιβλίο είναι σαν να κρατάει κάποιος το σπίρτο σ ένα χωράφι με ξερά χόρτα. Με τις κατάλληλες συνθήκες, θέλω να πω, μπορεί να πάρει φωτιά!

Πρόεδρος:   Με τη λέξη εβραιοσιωνισμός τι επιπλέον προσβλητικό για τους Εβραίους περιέχει;

Α.Σ:    Δεν είναι προσβλητικό. Είναι απλώς ψέματα! Δεν θα το βρείτε πουθενά, σε κανένα λεξικό. Δεν υπάρχει ο όρος εβραιοσιωνισμός. Είναι ορολογία μόνο των ναζιστών. () Υπάρχουν Εβραίοι που είναι σιωνιστές και Εβραίοι που δεν είναι σιωνιστές. Άλλωστε το επιχείρημά του ότι εγώ πραγματεύομαι τον εβραιοσιωνισμό κι αυτό για κάλυψη το κάνει ενώ αναφέρεται συλλήβδην στους Εβραίους. Το σιωνιστικό κίνημα είναι περίπου 110 120 χρόνων αν δεν κάνω λάθος. Κι εδώ το ρατσιστικό βιβλίο,  τους περιλαβαίνει από την ώρα  που έχουν υπάρξει στον πλανήτη!

Πρόεδρος:    Από καταβολής κόσμου λέτε..

Α.Σ:     Ένα παιδί γεννιέται, και επειδή γεννιέται Εβραίος πρέπει να πεθάνει.

Πρόεδρος:    Η κυρία εισαγγελέας.

(Η  εισαγγελέας δεν έχει ερωτήσεις στη μάρτυρα)

 

(Ερωτήσεις από το συνήγορο υπεράσπισης, Θ. Πλεύρη προς τη μάρτυρα)

               

Θ. Πλεύρης :    Εγώ δυο πράγματα θα σας ρωτήσω μόνο. Να σας ρωτήσω κάτι. Εσείς ως Αντιναζιστική Πρωτοβουλία κάνατε ένα υπόμνημα.Το ερώτημά μου είναι το εξής: Εάν κάποιος άνθρωπος σε 1400 σελίδες θέλει να προκαλέσει όλα αυτά που είπατεο σκοπός του δηλαδή είναι να παρακινήσει. Εσείς που είστε οι μόνοι ίσως που έχετε κάνει επισταμένη δουλειά σ αυτό το αντικείμενο, εσείς απομονώσατε 10 -20- 30- 40 στοιχεία σας λέω..

Πρόεδρος:     Είναι όλο το βιβλίο..

Θ. Πλεύρης: Ο συγκεκριμένος άνθρωπος λέτε- ο σκοπός του ήταν να κινήσει μίσος εναντίον των Εβραίων, ή είχε συγκεκριμένη ιδεολογία και θέλει να εκφράσει την ιδεολογία του; Τι απ τα δυο πιστεύετε; Δηλαδή όταν έγραφε αυτό το βιβλίο είπε θα γράψω ένα βιβλίο επειδή είμαι αντισημίτης, μισώ τους Εβραίουςή είπε θα γράψω αυτό το βιβλίο γιατί θέλω να κινηθεί κάποιος σε πράξεις βίας;

Α.Σ:     Το δεύτερο που είπατε (..) Διαβάσαμε το βιβλίο και δώσαμε το υπόμνημα στην εισαγγελία και δεν απομονώσαμε τα αποσπάσματα. Το βιβλίο όλο είναι ρατσιστικό, τα 45 αποσπάσματα επαναλαμβάνονται με τον ένα ή τον άλλο τρόποΤα 45 αποσπάσματα και το σκοτώστε τους είναι το δια ταύτα του βιβλίου..

Θ. Πλεύρης: .    Το Βολταίρο τον ξέρετε; Είναι ιστορική πηγή ο Βολταίρος;

Α.Σ:    Ναι.

Θ. Πλεύρης:    Όταν ο Βολταίρος λέει: Δεν θα εύρετε εις τους Εβραίους παρά έναν λαό αμαθή και βάρβαρον, όστις συνενώνει από πολλού την πλέον αισχράν φιλαργυρίαν, .με τον ακατανίκητον μίσος δι όλους τους λαούς, οίτινες τον ανέχονται και τον πλουτίζουν. Εάν κάποιος έρθει και πει ότι εγώ θέλω να κάνω ανάλυση στο Βολταίρο και συμφωνώ μ αυτά που λέει. Έχει αυτό το δικαίωμα ή όχι;

Α.Σ:    Αυτό το δικαίωμα το έχει. ..Όμως ανάμεσα στο Βολταίρο και το 2009 έχει μεσολαβήσει ένα Ολοκαύτωμα κύριε Πλεύρη! (έντονα). Αυτές ήταν αντιεβραικές δηλώσεις και δεν ισχυριστήκαμε ότι ο κ. Πλεύρης (εννοεί τον κατηγορούμενο) είναι ο πρώτος που τα λέει. Δεν είναι ο πρώτος αντισημίτης

Πρόεδρος:     Το διευκρίνισε κύριε Πλεύρη. Προ και μετά το Ολοκαύτωμα.

Α.Σ:     Και ο Βολταίρος δεν ζήταγε γενοκτονία! Το Βολταίρο δεν θα τον χαρίσουμε στους ναζιστές!

(..)

Θ. Πλεύρης:     Στη σελίδα 271 που λέει Μέτρα που απαιτούνται. Βρείτε μου ένα μέτρο σ αυτά που απαιτούνται (εννοεί που να εμπίπτει στο νόμο).

Α.Σ:     Λοιπόν. Στη σελίδα 271. Η μετακίνηση και η εγκατάσταση εν Ελλάδι ατόμων ανηκόντων στη Λευκή Φυλή είναι απολύτως ελευθέρα. Δηλαδή των μη ανηκόντων στη λευκή φυλή,    δεν είναι ελευθέρα;

Θ. Πλεύρης:    Αυτό είναι για τους Εβραίους;                                        

Α.Σ:    Δεν είναι για τους Εβραίους. Των μη ανηκόντων στη λευκή φυλή δηλαδή κύριε Πλεύρη δεν είναι ελευθέρα.  () Έ, δεν είναι ρατσιστής ; ;

Να σας πω κι άλλο;   Οι μικτοί γάμοι Ελλήνων ή Ελληνίδων με άτομα μη ανήκοντα στη Λευκή Φυλή αποτρέπονται

Θ.Πλεύρη:    Εγώ σας ρώτησα:  για μέτρα που απαιτούνται  και να καταδεικνύουν ότι προκαλεί ανθρώπους σε βία για τους Εβραίους..

Α.Σ:      Εντός 24 ωρών και εκτελεστικό απόσπασμα!

(.)

Θ.Πλεύρης:   Υπάρχουν και πολιτικές που τις ζούμε. Π.χ η πολιτική Σαρκοζί. Που  λέει ότι πρέπει να υπάρξει έλεγχος στη μετανάστευση. Σημαίνει δηλαδή ότι επειδή θέλει έλεγχο της μετανάστευσης, ότι προκαλεί πράξεις βίας;

Α.Σ:    Ακούστε. Μην επικαλείστε το Σαρκοζί, γιατί αν ο κατηγορούμενος ήτανε στη χώρα του Σαρκοζί θα είχε φάει 14 χρόνια φυλακή τώρα! (γέλια από την αίθουσα)

 

(Ερωτήσεις από τον Κ. Πλεύρη προς τη μάρτυρα):

Κ.Πλεύρης:    Η Αντιναζιστική. Τι νομική υπόσταση έχετε;

Α.Σ:     Έλληνες δημοκράτες και αντιφασίστες είμαστε.

Κ.Πλεύρης:   Συνεπώς δεν μπορεί να μιλάει για μια οργάνωση και να την εκπροσωπεί.

Πρόεδρος:    Γιατί δεν έχει δικαίωμα; Πρέπει να έχει νομική υπόσταση;

Κ. Πλεύρης:    Τα γραφεία της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας που είναι παρακαλώ;

Α.Σ:     Χίλιες φορές το έχετε ρωτήσει κύριε Πλεύρη και δεν το έχετε μάθει απόξω; Χαλκοκονδύλη 35.

Κ.Πλεύρης: .και είναι αυτό το τηλέφωνο; 5232 αυτά τα τηλέφωνα και η διεύθυνση (εννοεί την ΟΑΚΚΕ) είναι αυτής της οργανώσεως..

Πρόεδρος:    Της Νέας Ανατολής  (σημ. δική μας: πρόκειται για εφημερίδα της ΟΑΚΚΕ που έχει επιδείξει ο κατηγορούμενος στην έδρα, για να ταυτίσει την Αντιναζιστική με την ΟΑΚΚΕ)

Κ.Πλεύρης:    Έχει και τους δημοκράτες, που είναι δημοκράτισσα. Έχει το Στάλιν, το Λένιν, το Μάο

Α.Σ:     Εγώ σας απάντησα και για το Στάλιν στην προηγούμενη δίκη και δεν θέλετε να το καταλάβετε!.....Σας πήγε καροτσάκι μέχρι το Βερολίνο! Σας παρακαλώ κυρία Πρόεδρε επειδή δημιουργεί εντυπώσεις στο δικαστήριο. Η Ν. Ανατολή είναι εφημερίδα της ΟΑΚΚΕ της οποίας είμαι μέλος.

Πρόεδρος:    Κυρία Στάη δε χρειάζονται αυτά

Α.Σ: (προς τον κατηγορούμενο): ..Ούτε σας αφορά η πολιτική μου ιδιότητα!

Κ. Πλεύρης:    Αυτά μας χρειάζονται για να ξέρουμε ότι απέναντί μας είναι μια κομμουνίστρια!

(από την αίθουσα: α!ααααα.γέλια)

Πρόεδρος:    Είναι δικαίωμά της να είναι ότι θέλει!

Κ.Πλεύρης: Κι εμένα είναι δικαίωμά μου να είμαι ότι θέλω. Αλλά το ελέγχετε. Ελέγξτε την κι αυτήν!

Πρόεδρος:    Σας παρακαλώ! Όχι υποδείξεις!  

(.)

Κ. Πλεύρης:    Δε μου λέτε σας παρακαλώ, στην προηγούμενη δίκη που έγινε αναβολή, γιατί βγάλατε ανακοίνωση και τη χαρακτηρίσατε αίσχος; Να μάθουμε.

Α.Σ:    Γιατί δεν είναι δικαίωμά μου;  Για ένα αδίκημα που πάει για παραγραφή και βρήκατε εσείς (νομικό επιχείρημα εννοεί) ότι  δεν είχατε πάρει την απόφαση της μειοψηφίας; Την είχατε πάρει κύριε Πλεύρη και την κραδαίνατε!  () Γιατί; Πάντα μετά από κάθε δίκη βγάζουμε μια ανακοίνωση. Και δικαίωμά μας είναι να βγάλουμε μια ανακοίνωση. Έχουμε κρίνει και δικαστές συγκεκριμένους επειδή και οι δικαστές δεν είναι στο απυρόβλητο. Ένας εισαγγελέας μας απείλησε με σύλληψη! Δεν έχω δικαίωμα να κρίνω ένα δικαστή;

Πρόεδρος:    Οπωσδήποτε.

Α.Σ:    Αυτό έχουμε κάνει.

Κ.Πλεύρης:    Ηρεμήστε. Ψυχραιμία.

Α.Σ:    Ήρεμη είμαι. Μια χαρά είμαι!

Κ.Πλεύρης:    Έχουμε μια πλειοψηφία που καταδικάστηκα πρωτοδίκως και μια Εφέτης έγραψε 32 σελίδες, μειοψηφία. Και γι αυτή τη μειοψηφία λέτε: Η αντισημίτρια Παγουτέλη . Ήτο αντισημίτρια η Εφέτης έτσι;; Ε;;

Α.Σ:    Ναι.  

Κ.Πλεύρης:    Μήπως θα την μηνύσετε;

Α.Σ:    Δεν σας ενδιαφέρει τι θα κάνουμε εμείς. Θα μάθετε

Πρόεδρος:    Αφήστε τώρα! Δε θα σας απαντήσει σ αυτό!

Κ.Πλεύρης:  Αυτή η αντισημίτρια Παγουτέλη έγραψε ένα κατάπτυστο, φιλοναζιστικό και αντισημιτικό κείμενο υπέρ του Πλεύρη (αναφέρεται σε προηγούμενη ανακοίνωση της Α.Π). Το δικαστήριο δεν θα εξετάσει αυτό το θέμα,  αλλά εσείς ποια είστε που χαρακτηρίζετε τη μειοψηφία που έγραψε μια Εφέτης κατάπτυστο, αντισημιτικό. Ποια είστε εσείς; Με ποια προσόντα εσείς χαρακτηρίζετε κατάπτυστο ένα κείμενο που έγραψε μια Έφέτης;

Α.Σ:    Είναι κατάπτυστο το κείμενο.

Κ.Πλεύρης:    Ευχαριστώ. Αυτό θέλω.

Α.Σ:    Θέλετε να σας πω και τους λόγους;

Κ.Πλεύρης:    Όχι δε θέλω. Και κάτι άλλο. Για τον κύριο Ματζούνη. Τον κατηγορείτε ότι έκανε παρατηρήσεις αντισημιτικές και φιλοναζιστικές.

Α.Σ:    Κυρία Πρόεδρε! Σας παρακαλώ. Μια παράκληση. Μου κάνει ερωτήσεις για τον κύριο Ματζούνη και την κυρία Παγουτέλη, συγκεκριμένους Εφέτες. Εάν θέλετε να του απαντήσω..

Πρόεδρος:   Κυρία Στάη κι εσείς στις εκφράσεις σας Κατηγορείτε τον κύριο Πλεύρη καλά κάνετε γιατί..έχει κάποιες θέσεις. Κατά την άποψή σας. Αλλά πρέπει να προσέχετε κι εσείς να τηρείτε το μέτρο. Να τηρείτε το μέτρο γιατί όταν λέτε κατάπτυστο εννοείτε ότι ο δικαστής που γράφει, δεν ξέρει τι γράφει και είναι αίσχος αυτά που γράφει.

Α.Σ:    Μα πρέπει να πάρω το κείμενο λοιπόν (εννοεί τα κείμενα που είχαν γράψει οι παραπάνω δικαστές) και να πω για ποιους λόγους γράψαμε αυτή την ανακοίνωση!

Πρόεδρος:    Είπαμε να τηρούμε το μέτροΓιατί έτσι θα αρχίσουμε μια διελκυνστίδα που δεν θα τελειώσει ποτέ.

Κ. Πλεύρης:    Δεν υπάρχει, λέτε,  (αναφέρεται πάλι στην ανακοίνωση της Αντιναζιστικής),  καμιά αμφιβολία ότι μεθοδεύεται με τις πλάτες του πεντακομματικού πολιτικού καθεστώτος η αθώωση του ναζιστή, ή προτιμότερο η παραγραφή της υπόθεσης. Δηλαδή εγώ

Α.Σ:    Το δηλαδή θα το απαντήσω εγώ, όχι εσείς. Εγώ θα εξηγήσω τη θέση μου αυτή. Να σας πω λοιπόν.

Πρόεδρος: .Μπορούμε κι εμείς να καταλάβουμε τι λέει. Επιδιώκεται λοιπόν ή η παραγραφή ή η αθώωση.

Κ.Πλεύρη:    Από το πεντακομματικό κατεστημένο σε συνεργασία με τη δικαιοσύνη. Αυτό είναι αλήθεια; Δώστε μας τα στοιχεία. Είναι αλήθεια;

Α.Σ:    Σ αυτή τη δίκηκαι που για πρώτη φορά έρχεται (αυτός ο νόμος) στο δικαστήριο εδώ και ενάμιση χρόνο,  δεν υπάρχει.. ούτε ένα από τα πέντε μεγάλα πολιτικά κόμματα, που μιλάνε 8 ώρες την ημέρα στην τηλεόραση, να μιλήσει γι αυτή τη δίκη, να μιλήσει γι αυτό το έκτρωμα (το βιβλίο) το ρατσιστικό. Πνίγηκε η δίκη από παντού, πνίγηκε στην κυριολεξία, στον Τύπο και τα ΜΜΕ. Εκτός αυτού υπάρχει κόμμα στη Βουλή που οι κυριότεροι δύο κοινοβουλευτικοί του εκπρόσωποι, ο ένας διαφήμιζε από την τηλεόραση το βιβλίο και ο άλλος είναι συνήγορος υπεράσπισης!

Πρόεδρος:     Παρακαλώ! Παρακαλώ! Άλλη ερώτηση.

Κ. Πλεύρης:    Από αυτό

Α.Σ:     Βέβαια! Σας καλύπτει το πολιτικό σύστημα ολόκληρο! Ολόκληρο καθεστώς σας καλύπτει!

Κ.Πλεύρης:     Δηλαδή υπήρχε συνεργασία εδώ με τους κυρίους Εφέτας;

Α.Σ:    Όχι, αφήστε τους κυρίους Εφέτας! Μη δημιουργείτε εντυπώσεις! Αφήστε τα αυτά.

Κ.Πλεύρης:     Μη μου κάνετε υποδείξεις εμένα! Στη πλατεία Κάνιγγος!

() Και σας καταθέτω ότι (αναφέρεται πάλι στην ανακοίνωση της Αντιναζιστικής) στη δικαιοσύνη εξαπλώθηκε κανιβαλικός αντισημιτισμός.

Πρόεδρος:     Αφήστε κύριε. Μην ασχολείστε μόνο με τα δημοσιεύματα! Κατά της δικαιοσύνης, κατά των δικαστών.. Ας προχωρήσουμε..

Κ.Πλεύρης:    Ναι, αλλά θίγει κι εμένα! Θίγει κι εμένα..

Α.Σ:    Κυρία Πρόεδρε! Με συγχωρείτε δηλαδή.. Κρίνει τις πολιτικές μου θέσεις την ώρα που δικάζεται για ρατσιστική βία;;

Α.Σ: Αυτή η δίκη κρύφτηκε γιατί δεν πήρε θέση κανένας άνθρωπος από το πολιτικό καθεστώς. Και την ώρα που έχουμε ένα ολόκληρο κόμμα που είναι μέσα στη Βουλή ήδη. (εννοεί το ΛΑΟΣ)

Πρόεδρος:    Άλλη ερώτηση.

Κ.Πλεύρης: (..) Είσαστε εναντίον όλων των εγκλημάτων δεν είναι έτσι; () Τη βία, με τα παιδάκιαεδώ την καταδικάζετε;

Α.Σ: ()Δεν είναι η κάθε βία που πάει στο εδώλιο. Εκείνη η βία μ αυτούς τους νόμους μετά το Ολοκαύτωμα είναι. Η ρατσιστική βία οδηγήθηκε στο δικαστήριο!  

()  

Κ.Πλεύρης:      437 παιδάκια σκότωσαν οι Εβραίοι στη Γάζα τώρα. Το καταδικάζετε;

Α.Σ:     Ενάμισυ εκατομμύριο παιδάκια που σκότωσε ο Χίτλερ εσείς το καταδικάζετε;

Κ.Πλεύρης:    Βεβαίως..Κοιτάχτε που έχουμε φτάσειΤα παιδάκια(δείχνει φωτογραφίες)

Α.Σ:     Μιλάτε εσείς για τους Παλαιστίνιους;;; Που επειδή είναι και μελαμψοί θα τους βάζατε κατευθείαν στους φούρνους;;;

(... Ο κατηγορούμενος δείχνει φωτογραφίες από τον πόλεμο στη Μ. Ανατολή. Η Πρόεδρος διαμαρτύρεται έντονα και του λέει να μη συνεχίσει)

Κ.Πλεύρης:    Εγώ κυρία Πρόεδρε κατηγορούμαι ότι υποκινώ βία. Και δείχνω σφαγές που έχουνε κάνει οι φίλοι τους!! (έντονα). Τους υποστηρίζει!!

Πρόεδρος:    Η κυρία δεν είναι κατηγορούμενη.

()

(Ο Κ. Πλεύρης  αναφέρεται  πάλι και πάλι για το Ταλμούδ με αποσπάσματα από αυτό. Ρωτάει τη μάρτυρα εάν αυτό είναι ρατσισμός)

Α.Σ:      Αυτές είναι πλαστογραφίες δικές σας!  Μιας θρησκείας. Μόνο και μόνο για να εξοντώσετε το λαό της.

Κ.Πλεύρης:    Η Ιερά Σύνοδος μου έστειλε έγγραφο και λέει για το Ταλμούδ..

Α.Σ:     Το καταδικάζει,  αλλά σας απάντησε και για την Παλαιά Διαθήκη, γιατί δεν το διαβάζετε;;; Παριστάνετε και το Χριστιανό

()

Κ.Πλεύρης: Είσαστε Αντιναζιστική Πρωτοβουλία. Πιο αντιναζιστικό δεν γίνεται. Αυτό είναι ο Αγών μου. Του Χίτλερ. (Δείχνει στο δικαστήριο το βιβλίο του Χίτλερ).Αυτό.  Δες τε το. Πως επιτρέπετε να κυκλοφορεί και δεν κάνετε μια μήνυση στους εκδότες που το εκδίδουν;

Α.Σ:       Ο Αγών μου του Χίτλερ! Μέσα στα δικαστήρια! Σας απαντώ. Τιμωρείται ο συγγραφέας του βιβλίου. Προσπαθείστε να αναστήσετε το Χίτλερ και θα τον μηνύσουμε! Κάντε μια προσπάθεια.

Κ.Πλεύρης:     Άμα σηκωθεί από τον τάφο του θα σας τακτοποιήσει!

Α.Σ:     Ορίστε κυρία Πρόεδρε!! Θα μας τακτοποιήσει. (Προς το ναζιστή): Δε θα σας αφήσουμε βήμα να κάνετε! Θα σας τακτοποιήσουν οι δημοκράτες πριν προλάβετε να κάνετε κιχ!

..

 

(C) all rights reserved by Jean Cohen