29.5.2013
Μιχάλης Παπαδάκης

Πάλι εμφανίστηκε στήν επικαιρότητα η αξιότιμη κυρία Ρεπούση μέ τίς γνωστές τις απόψεις περί συνοστισμού όσον αφορά τό ιστορικό γεγονός τής γενοκτονίας τών Ποντίων.Τήν άκουσα νά αναπτύσει τήν θεματολογία της σέ μία εκπομπή χρησιμοποιοντας ήπιους τόνους!

Θά συμφωνούσα μαζί της στό επιχείρημα της όσον αφορά τίς εκάστοτε ιστορικές καταγραφές γεγονότων, ότι πολλές φορές οι ιστορικοί κάνουν λάθη,καί δέν πρέπει νά εμποδίζουμε τούς  νεότερους ιστορικούς νά κάνουν εκ νέου έρευνες γιά νά διαπιστωθεί καί νά διατυπωθεί καί κάποια ενδεχόμενη άλλη πλευρά τών γεγονότων.

Καθώς καί ότι είναι λάθος νά κριτικάρουμε καί νά εμποδίζουμε τήν διαφορετική γνώμη καί άποψη τών ιστορικών πάνω στά γεγονότα αυτά!!Εδώ όμως προκύπτει τό εξής ερώτημα!!

Γιατί έχει τό νόμιμο δικαίωμα κάθε ιστορικός νά αμφισβητεί μέρος ή ολόκληρο τό γεγονός τής γενοκτονίας τών Ποντίων ή τών Αρμανίων χωρίς επιπτωσεις, ενώ θά διωχτεί μέ τόν σκληρότερο τρόπο εάν αμφισβητήσει τό γεγονός τού Εβραικού ολοκαυτόματος??

Είναι τόσο Θέσφατη η θεωρία τού ολοκαυτόματος πού δέν επιδέχεται καμμία αντίρρηση -- έστω καί σέ επί μέρους ζητήματα- καί έχει ποινικοποιηθεί η άρνηση της σέ όλη τήν Ευρώπη??

Μέ λίγα λόγια ο κάθε ιστορικός έχει τό δικαίωμα νά κριτικάρει οποιοδήποτε ιστορικό γεγονός τής παγκόσμιας ιστορίας ,εκτός άν αυτό αφορά Εβραίους??? Θεωρώ ότι αυτό είναι μία ευθεία απειλή γιά τό κοινό περί δικαίου αίσθημα καί τής νοημοσύνης τού κάθε λογικού ανθρώπου!!! 

Η σελίδα κράτησε την αρχική ορθογραφία  του κειμένου.