28.12.2007
κ. Κοέν

Διάβασα λίγα από τα άρθρα στο blog σας. Ειδικά όμως εκείνο με το σκιτσάκι του ΚΥΡ, με ενόχλησε. Ξέρετε τί? Το ότι "βγάζετε" από τη μύγα ξύγκι" που έλεγε και η συγχωρεμένη η γιαγιά μου.

Παρατηρώ ότι δεν αφήνετε τίποτα να πάει "χαμένο" Μια γελοιογραφία, ένα σχόλιο, μία πρόταση, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και ΟΣΟΔΗΠΟΤΕ να είναι εναντίον σας, αμέσως επιτίθεσθε.

Σκέφτηκα λοιπόν, ότι ίσως αυτό είναι η αιτία που γίνεστε αντιπαθείς οι Εβραίοι. Οπως για παράδειγμα με τους "αρνητές" του ολοκαυτώματος. Ο καθένας μπορεί πλέον να γράφει ότι θέλει (δεν θεωρώ ότι αυτό πρέπει να γίνεται στα ΜΜΕ -τηλεόραση και ράδιο γιατί μπορεί να "πέσεις" πάνω τους και τυχαία), ΑΛΛΑ στα βιβλία, στο Internet και στις εφημερίδες η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ είναι και θα είναι το ύψιστο αγαθό.

Αν δεν σας αρέσει ο ΚΥΡ μη διαβάζετε την εφημερίδα. Αν δεν σας αρέσει ο Πλεύρης, μην αγοράσετε το βιβλίο του. Ποιό είναι το πρόβλημα? Εγω για παράδειγμα το διάβασα και ξέρετε τι κατάλαβα? Οτι κάτι δεν πάει καλά με δαύτον (πέρα από το ναζιδεολογικό κοστούμι του). Κράτησα αυτά που για μένα είναι σωστά και γέλασα με κάποια άλλα.

Δεν με "ώθησε" σε κακές πράξεις εναντίον σας... Οι καημένοι οι Πόντιοι, οι ξανθιές κλπ τότε τι να πούν? Χαζούς τους ανεβάζουμε και χαζούς τους κατεβάζουμε στα ανέκδοτα... Δε νομίζω ότι αυτό είναι ρατσισμός.

Απλώς ήθελα να σας επισημάνω ότι όντως είναι πολύ "ύποπτες" οι με το παραμικρό οι αντιδράσεις σας σε οτιδήποτε σας φαίνεται (ή ΕΙΝΑΙ) αντισημιτικό. Εμένα δεν μου κτυπάει καλά αυτό. Σε αυτό έχει δίκιο ο Πλεύρης. Είναι σαν να "κλαιγόσαστε" συνέχεια

Καλή Χρονιά
Constantinos D. Verros, MD
Dermatologist - Venereologist
Tripolis - HELLAS, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


=========================


28.12.2007
Αγαπητέ κ. Βέρρο,

Καταρχήν σας ευχαριστώ για το email σας και τις απόψεις σας γύρω από το θέμα.

1. Προσωπικά πιστεύω, όπως και εσείς, ότι κανείς δεν πρέπει να διώκετε γι'αυτά που πιστεύει, γράφει ή λέει. Το φρόνημα δεν διώκετε αλλά η πράξη. Επιπλέων το γεγονός ότι ο Πλεύρης, ο Irwning
και άλλοι μπορούν και γράφουν ή να λένε ότι θέλουν, εγγυάται ότι και εγώ μπορώ να λέω και να γράφω ότι θέλω.

2. Εκεί που διαφωνώ είναι η υπεραπλούστευση «Αν δεν σας αρέσει ο ΚΥΡ μη διαβάζετε την εφημερίδα. Αν δεν σας αρέσει ο Πλεύρης, μην αγοράσετε το βιβλίο του. Ποιό είναι το πρόβλημα?»

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα διότι όπως έλεγε και ο πατέρας μου «τα προβλήματα είναι σαν τα μικρά παιδιά. Όσο τα αφήνεις τόσο μεγαλώνουν» απόδειξη δε, ότι είχε δίκιο, είναι η άνοδος του Χίτλερ στην Γερμανία, ή του Μουσολίνι στη Ιταλία (που στην αρχή χαρακτηρίστηκε «αστείος») και τόσον άλλων περιπτώσεων.

Επιτρέψτε μου ένα παράδειγμα και ερώτηση ταυτόχρονα: Φανταστείτε ότι υπήρχε μία εφημερίδα στην Ελλάδα που έλεγε συνέχεια, και σε συνεργασία με άλλους στο εξωτερικό, ότι η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική. Θα συμβουλεύατε εμάς τους έλληνες να μη διαβάζουμε την εν λόγω εφημερίδα αφού δεν μας αρέσει αυτά πολύ γράφει ή θα κάνατε κάτι.

3. Οι Πόντιοι και οι ξανθιές δεν πέρασαν από Ολοκαύτωμα. Επί πλέον δεν θυμάμαι κανένα εβραίο να προσεβλήθη από ανέκδοτο. Το σκίτσο του ΚΥΡ ότι οι Εβραίοι θα σκοτώσουν το Πάσχα τον Χριστό ήταν, και είναι, η βασική αιτία του διωγμού των Εβραίων για 2.000 χρόνια.

4. Τέλος, η φράση σας ότι το βιβλίο του Πλεύρη «Δεν με "ώθησε" σε κακές πράξεις εναντίον σας...» δεν με ξαφνιάζει. Αλλοίμονο αν συνέβαινε σε εσάς ένα γιατρό που, εκτός από μορφωμένος, είναι ταγμένος στο ευ ζην του ανθρώπου.

Αλλά ισχύει αυτό γιατρέ για όλους;

Και για τους ανεγκέφαλους;
Και γι'αυτούς που κατά καιρούς έχουν βάλει βόμβες σε Εβραϊκά καταστήματα και επιχειρήσεις;
Και γι'αυτούς που έστειλαν βόμβες στα γραφεία της Εβραϊκής κοινότητας στην Αθήνα;
Μιλάω για διάφορα περιστατικά των τελευταίων 20 ετών.

Αγαπητέ κ. Βέρρο, ο αντισημιτικός είναι ένα κομμάτι του ρατσισμού γενικότερα, και πρέπει να καταπολεμηθεί με κάθε τρόπο. Διαβάστε το άρθρο μου Πρέπει το Ολοκαύτωμα να είναι μόνο Εβραϊκό;
http://www.cohen.gr/hpg60.htm για να γίνω ποιο σαφής.

Με άπειρη εκτίμηση
Ζαν Κοέν.