Αυτοκαθαρισμός Δευτέρα 19.9.2016
Ιωάννης Τζανάκος 

Απίστευτη δήλωση Πελεγρίνη - Capital.gr

Διευκρινιστική δήλωση Θ. Πελεγρίνη για αναφορά του στο Ολοκαύτωμα 

Πελεγρινο-ομοίωση: 
"....Με ανάλογο τρόπο, ίσως, θα μπορούσαμε, κι εμείςνα οικειοποιηθούμε την καταστροφή, σταθερό παρακολούθημα της ιστορίας του ελληνισμού..".
[αυτή η φράση που αναπαράχθηκε, δεν αμφισβητείται, η αμέσως προηγούμενη όπως αναπαράχθηκε αμφισβητείται, αλλά και η φράση που αναπαράγουμε αρκεί..] 

Αυτός ο απίστευτος τύπος, που αν είναι φιλόσοφος εγώ είμαι η μετεμψύχωση του Ταμερλάνου, αφού πρώτα χρησιμοποίησε με χυδαίο και κυνικό τρόπο την λέξη-έννοια "οικειοποίηση" (ακόμα και έμμεσα) για την υποτιθέμενη χρήση του ολοκαυτώματος από τον εβραϊκό λαό και το ισραηλινό κράτος, προσπάθησε μετά να τα μαζέψει και το έκανε το ρεζιλίκι του ακόμα χειρότερο.

Έτσι λοιπόν ο Συριζα μπόρεσε με ένα σμπάρο να πετύχει δυο τρυγώνια, και να έχει στους κόλπους της κυβέρνησής του 2 αναθεωρητές:

Ο Φίλης είναι η πιό ήπια περίπτωση, ως ανόητος φιλοκεμαλιστής και φιλότουρκος αντιεθνικιστής του εξαρχειώτικου συρμού, ο Πελεγρίνης είναι μια πιο επικίνδυνη και σημαίνουσα περίπτωση, εφόσον εκφράζει μιαν άγρια πλευρά του ελληνικού φασιστικού Λόγου.

Έχουμε λοιπόν δυο άθλιες περιπτώσεις, εντός Σύριζα:

1.

Τον Φίλη, ο οποίος δεν είναι αναθεωρητής γιατί αρνείται την ύπαρξη γενοκτονίας (δηλ. τον όρο-προσδιορισμό γενοκτονία) (επί) του μικρασιατικού ελληνικού και χριστιανικού πληθυσμού (όπως λένε οι ανόητοι Ποντιάρχες εθνικιστές),εφόσον δεν έχει λήξει η επιστημονική και φιλοσοφική συζήτηση για τον (ονοματολογικό-εννοιολογικό) προσδιορισμό της μαζικής εξόντωσης που διενέργησαν οι Τούρκοι εθνοφασίστεςαλλά (είναι αναθεωρητής) διότι το πράττει αυτό προκαθορίζοντας την συζήτηση και το "τέλος" της και υποβαθμίζοντας το είδος της εξόντωσης ως συστηματικής μαζικής εξόντωσης που σίγουρα δεν περιορίζεται στα όρια μιας "τυπικής" εθνοκάθαρσης ή ενός εκτοπισμού. 

2.

Και τον Πελεγρίνη, ο οποίος, έμμεσα αλλά με σαφήνεια, αρνείται τον κεντρικό ρόλο του αντισημιτισμού στο ναζιστικής έμπνευσης και υλοποίησης ολοκαύτωμα, και κατηγορεί, έμμεσα αλλά με σαφήνεια, τον εβραϊκό λαό που επέζησε ότι εργαλειοποίησε δια της οικειοποιήσεως αυτό το ολοκαύτωμα.

Πρέπει να πει κάποιος στον ψευδοφιλόσοφο ότι όταν χρησιμοποιεί κανείς τον όρο οικειοποίηση λέει ή ότι ο οικειοποιητής κλέβει ολικά κάτι που δεν του ανήκει ή ότι ο οικειοποιητής κλέβει εν μέρει κάτι που δεν του ανήκει, στην περίπτωσή μας "κλέβει" τον ρόλο του (μοναδικού) θύματος.
Στην (τελευταία) "καλύτερη" περίπτωση για τον Πελεγρίνη, εννοεί πως αν και οι Εβραίοι ήταν ένα μέρος του ολοκαυτώματος το "πιστοποίησαν" μόνον ως "δικό" τους, λέει δηλαδή, έμμεσα αλλά με σαφήνεια, ότι οι Εβραίοι κατόρθωσαν σημειακά το εξής: μια γενοκτονία που δεν ήταν "μόνον εναντίον τους" να παρουσιάζεται ως "μόνον εναντίον τους". 
Γνωστό έμμεσο αντισημίτικο επιχείρημα, που εργαλειοποιεί τον πόνο και των άλλων γενοκτονηθέντων (από τους Ναζί) για να μειώσει και να σχετικοποιήσει τον κεντρικό ρόλο του αντισημιτισμού στην ναζιστική-φασιστική "σκέψη" και ειδικά στο συγκεκριμένο συμβάν του ολοκαυτώματος. 

Ας το συνοψίσουμε:
Ο Πελεγρίνης δεν είπε για τους Εβραίους επιβιώσαντες απλά ότι εργαλειοποίησαν το ολοκαύτωμα, αλλά ουσιαστικά είπε ότι το οικειοποιήθηκαν πρώτα για να το εργαλειοποιήσουν μετά (το τελευταίο μένει ως υπόρρητο δια των συμφραζόμενων).
Η γελοιότητα του προσώπου, και η πασιφανής για τους νοήμονες αντισημίτικη σκέψη του, φαίνεται και στην γνωστή αντισημίτικη επίσης "νοοτροπία" και μυθολογία ότι οι Εβραίοι είναι "πονηροί" και ότι "πρέπει" κανείς να τους μιμηθεί.

Και όταν μας λέει ότι χρησιμοποίησε τον όρο οικειοποίηση εκ παραδρομής, έχει μεν το δικαίωμα να το ισχυρισθεί αυτό (αν και δεν μας πείθει με τίποτα), αλλά τότε το σίγουρο είναι πως δεν έχει το δικαίωμα να ισχυρίζεται ότι είναι και φιλόσοφος, αφού οι φιλόσοφοι μετράνε τα λόγια τους, κάθε Λόγο τους.

Αλλά αυτό το τελευταίο είναι το λιγότερο. 

Πραγματικά ο Σύριζα είναι τα πάντα, και σε αυτό ομοιάζει και ταιριάζει τέλεια με το σύνολο της ελλαδικής κοινωνίας, από άκρο εις άκρο.

Από την "αντιφα" φασιστική ανθελληνική άκρα αριστερά ως την φασιστική αντισημίτικη "αντισιωνιστική" άκρα δεξιά και (άκρα) αριστερά.  

Τα συγχαρητήριά μου..

 http://aftokathorismos.blogspot.gr/2016/09/2.html?spref=bl